5 клас
Шановні п'ятикласники!
Карантин - це не канікули. Вам доведеться самостійно опановувати
матеріал. Уважно читайте завдання та старанно їх виконуйте.

😊💗💗💗😊
Якщо виникають питання, пишемо на електронну пошту larysa_24@ukr.net
Якщо виникають питання, пишемо на електронну пошту larysa_24@ukr.net
Урок №1
Тема. Льюїс Керролл - автор казки-повісті "Аліса в Країні Див". Творча історія книжки, її зв'язок із біографією письменника та життям Англії "вікторіанської" доби.
Мета. Запам'ятати найголовніші факти про Льюїса Керролла, про зв'язок казки "Аліса в Країні Див" з біографією письменника та життям Англії.
1. Запишіть тему уроку в зошит (якщо у вас немає зошита, заведіть новий).
2. Прочитайте статтю підручника про Л.Керролла ( с.202-204),
створіть візитку.
Ім'я та псевдонім:
Роки життя:
Країна:
Родина:
Освіта:
Сфера діяльності:
Твори:
Зв'язок з Україною:
Значення:
3.Перегляньте 2 відео
- Що нового ви дізналися про Л. Керролла?
- Схарактеризуйте "вікторіанську" добу.
- Як казка "Аліса в Країні Див" пов'язана з біографією
Л. Керролла?
4. Прочитайте визначення терміна "фантастика" (с. 204). В якому значенні ми будемо його використовувати на уроках літератури?
5. Перевірте себе
6. Домашнє завдання: прочитати казку "Аліса в Країні Див".
Текст казки
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
3. Використовуючи хмару слів, схарактеризуйте образ Аліси.
Свої думки підтверджуйте фактами з тексту (усно).

(Автор: Федорова Людмила)
5. Перевірте себе
Тести
5. Домашнє завдання: напишіть міні-твір "За що я люблю Алісу?"
Мета. Знати особливості мови казки, елементи гри у творі.
1. Запишіть тему уроку в зошит.
2. Перегляньте мультфільм:
- Чи сподобався вам мультфільм? Чи відрізняється він від казки?
3. Прочитайте рубрику "Краса слова" (с. 208, с. 209,
с. 220).
4. Використовуючи прочитане, заповніть таблицю (письмово):
5. А тепер шукаємо елементи гри у казці. Для цього читаємо рубрику "Коментарі" (с.207, с. 209, с. 211, с. 227, с.228, с.230).
6. Використовуючи прочитане, допишіть відповідності:
передвиборчі дебати - гра "Гасай-Коло"
сувора мораль "вікторіанської" доби - образ ...
сувора політика - гра ...
система освіти - предмети ...
судочинство - "хто вкрав ..."
7. Перевірте себе (усно, можете відкривати одне завдання або всі)
Таблиця відповідностей
Сюжетна реконструкція
Перший мільйон
Особливості художньої мови
Вікторина
8. Домашнє завдання. На урок позакласного читання прочитати казку Льюїса Керролла "Аліса в Задзеркаллі".
а) повість-казка
а) велика кількість персонажів;
б) вузьке коло тем і проблем;
в) глибоке розкриття людських доль;
г) розгалуженість сюжету;
д) зображення окремих епізодів з життя героїв;
ж) невеликий обсяг.
а)чарівні предмети і явища;
б)зображення окремих епізодів з життя героїв;
в)дивні імена і назви;
г)стрімкі повороти сюжету;
д)глибоке розкриття людських доль;
ж)вузьке коло тем і проблем.
Фантастичне Реальне
Країна Див традиція пити чай
Не забудьте вказати прізвище та ім'я!
.
Текст казки
Урок №2
Тема. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. Персонажі, які оточують Алісу.
Мета. Вміти характеризувати образ Аліси, знати персонажів, які її оточують.
1. Запишіть тему уроку в зошит.
2. Підпишіть ілюстрації.1. Запишіть тему уроку в зошит.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
3. Використовуючи хмару слів, схарактеризуйте образ Аліси.
Свої думки підтверджуйте фактами з тексту (усно).

(Автор: Лебедюк Ірина).
4. Уважно розгляньте схему. Якщо ви про якогось персонажа не знали, запишіть його характеристику в зошит. Дайте відповідь на проблемне питання: "Що об'єднує персонажів Країни Див?" (усно)

(Автор: Федорова Людмила)
5. Перевірте себе
Тести
5. Домашнє завдання: напишіть міні-твір "За що я люблю Алісу?"
Сподіваюся, що ви гарно відпочили на канікулах. Отож знову до роботи!
Урок №3 (30.03)
Тема. Особливості художньої мови казки-повісті "Аліса в Країні Див". Організація казки як гри.
Мета. Знати особливості мови казки, елементи гри у творі.
1. Запишіть тему уроку в зошит.
2. Перегляньте мультфільм:
- Чи сподобався вам мультфільм? Чи відрізняється він від казки?
3. Прочитайте рубрику "Краса слова" (с. 208, с. 209,
с. 220).
4. Використовуючи прочитане, заповніть таблицю (письмово):
5. А тепер шукаємо елементи гри у казці. Для цього читаємо рубрику "Коментарі" (с.207, с. 209, с. 211, с. 227, с.228, с.230).
6. Використовуючи прочитане, допишіть відповідності:
передвиборчі дебати - гра "Гасай-Коло"
сувора мораль "вікторіанської" доби - образ ...
сувора політика - гра ...
система освіти - предмети ...
судочинство - "хто вкрав ..."
7. Перевірте себе (усно, можете відкривати одне завдання або всі)
Таблиця відповідностей
Сюжетна реконструкція
Перший мільйон
Особливості художньої мови
Вікторина
8. Домашнє завдання. На урок позакласного читання прочитати казку Льюїса Керролла "Аліса в Задзеркаллі".
Урок №4
Контрольна робота
Творчість Л. Керролла
Рекомендації:
виконавши завдання 1-3 уроків, пишете у Ворді або в зошиті контрольну роботу, висилаєте 02.04. 2020 на електронну адресу larysa_24@ukr.net Якщо пишете у зошиті, висилаєте фотографію роботи або скрін.
Питання не переписуєте. Зразок відповідей (відповіді неправильні) :
1а
2б
3в
4г
5. Повість-казка - це...
6. Фантастика - це...
7а,б,в.
8а,б,в.
9.Фантастичне Реальне
Країна Див традиція пити чай
... ...
... ...
10. Текст вашого твору. Обсяг 5-6 речень.
Завдання контрольної роботи
1.Батьківщина Льюїса Керролла -…
а) Німеччина
б) Англія
в) Франція
а) Німеччина
б) Англія
в) Франція
2.Справжнє ім’я Льюїса Керролла -…
а) Чарльз Лутвідж Доджсон
а) Чарльз Лутвідж Доджсон
б)Роальд Дал
в) Ернест-Сетон Томпсон
3. Кого наздоганяє Аліса на початку твору:
а) Білого Кролика
б) Мишу
в) Гусеницю
4.Визначте жанр твору Л. Керролла «Аліса в Кріїні Див»:
а) повість-казка
б) роман
в) оповідання
5.Дайте визначення поняття "повість-казка".
6. Дайте визначення поняття "фантастика".
7. Оберіть ознаки повісті:
а) велика кількість персонажів;
б) вузьке коло тем і проблем;
в) глибоке розкриття людських доль;
г) розгалуженість сюжету;
д) зображення окремих епізодів з життя героїв;
ж) невеликий обсяг.
8. Оберіть ознаки фантастики:
а)чарівні предмети і явища;
б)зображення окремих епізодів з життя героїв;
в)дивні імена і назви;
г)стрімкі повороти сюжету;
д)глибоке розкриття людських доль;
ж)вузьке коло тем і проблем.
9. Доповніть перелік фантастичного та реального у казці «Аліса в Країні Див».
Фантастичне Реальне
Країна Див традиція пити чай
____________ ______________
____________ ______________
10. Напишіть невеличкий твір на тему «Чим
здивувала мене повість-казка Льюїса Керролла
«Аліса в Країні Див»?»
здивувала мене повість-казка Льюїса Керролла
«Аліса в Країні Див»?»
( із сайту "На урок")
Не забудьте вказати прізвище та ім'я!
Бажаю успіху!❤❤❤
Урок № 5
Тема: Марина Цвєтаєва. "Книги в червоних палітурках." Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші.
Знайомі образи із прочитаних книг.
1. Запишіть тему уроку в зошит.
2. Перегляньте презентацію: https://drive.google.com/file/d/1lFVRgFJSFAazDqeVOGhP-CncH5cvcZNz/view
2. Перегляньте презентацію: https://drive.google.com/file/d/1lFVRgFJSFAazDqeVOGhP-CncH5cvcZNz/view
3. Прослухайте поезію мовою оригіналу :
4. Прослухайте вірш в перекладі українською мовою :
5. Використовуючи хмару слів, схарактеризуйте поезію.
Свої думки підтверджуйте фактами з тексту .
6. Запам"ятайте значення слів.
7. Завдання для самоперевірки : https://docs.google.com/document/d/1LM9UUWOxv_ujh8SOfaKSrujtLwgBW5DsFEgfkYaUP4M/edit
8. Домашнє завдання. Прослухайте музику і занотуйте свої враження від неї. Який настрій вона навіює, які почуття викликає?
Урок №6
Урок №6
Тема: Марина Цвєтаєва. "Книги в червоних палітурках." ОБРАЗ ЛІРИЧНОЇ ГЕРОЇНІ, ЯКА ЛЮБИТЬ ЧИТАТИ.
РОЛЬ ЛІТЕРАТУРНИХ І МУЗИЧНИХ АСОЦІАЦІЙ У ТВОРІ М. ЦВЄТАЄВОЇ.
1. Запишіть тему уроку в зошит. Опрацюйте матеріал підручника.
2. Перегляньте інтерактивний плакат:
https://edu.glogster.com/glog/marina/22x6s5j135s
3. Дайте відповіді на запитання літературного диктанту (письмово).
3. Дайте відповіді на запитання літературного диктанту (письмово).
4. Опрацюйтеопорний конспект – аналіз поезії (письмово у зошиті).
5. Розгадати кроссенс, пояснивши, як пов’язане кожне із зображень з поезією
М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних» .
На допомогу учню:











Немає коментарів:
Дописати коментар