Технологічна карта мультимедійного уроку світової
літератури 5 клас
Уславлення любові до праці та інших людських чеснот у
казці
«Пані Метелиця»
(на
уроці вчитель використовує презентацію, фільм «Пані Метелиця» (НДР, 1975 р.),
індивідуальні дидактичні картки учнів, літературне лото (робота в парах)
|
№ за
порядком
|
Етапи уроку
|
№ слайду
|
Дії учителя
|
Дії учня
|
|
1.
|
Мотиваційний момент
|
1-2
3-4
5
|
1. Емоційна настанова. Пропонує згадати казки братів
Грімм й укласти каталог казок братів Грімм
2. Перевіряє знання: пропонує
відновити порядок подій за ілюстраціями, поданими не за порядком.
3. Ставить
задачу сформулювати
завдання уроку за сл. № 3
|
Читають на сл.
№ 1 каталог з пропусками й
відновлюють каталог. Роблять записи у зошиті. Підказка! Ілюстрації на слайді.
За сл. № 2 перевіряють себе
Коментують порядок дій,
відновлюють сюжет. Первіряють себе за сл. 4
Корпоративно формулюють
завдання уроку
|
|
|
Основна частина уроку
|
6
7
7
|
4. Пропонує порівняти образи
пасербиці та мачушиної доньки, зігравши у парах в літературне лото.
5. Пропонує за сл. 7
пояснити, як проявляється працелюбність пасербиці
6. Пропонує переглянути
фрагмент фільму «Пані Метелиця» (НДР), щоб почснити, що найвищою чеснотою
пасербиці булла вірність.
1.
Пропонує хвилинку красномовства (фізкультпауза) перд виразним читанням
фрагменту казки.
2.
Завдання до читання. Інтонаційно передати характеристики ледащиці та
пасербиці.
|
Працюють в парах, заповнюють поля лото.
Перевіряють свої відповіді за відповідями
товаришів. Заповнюють таблицю-порівняння. Звіряються зі сл. 6.
Пояснюють, що пасербиця
виконувала прохання яблуньки, пічки, пані Метелиці.
Преглядають й пояснюють, чому
пані Метелиця відпускає пасербицю й чому вона її винагороджує.
Виконують вправи хвилинки
красномовства.
Виразно читають запропоновані
фрагменти казки.
|
|
|
Рефлексія. Підсумки
|
9-10
11
|
3. Пропонує укласти паспорт
казки.
4. Пропонує довести, що сюжет
цієї казки мандрівний.
Коментує д/з.
|
Укладають паспорт казки, узагальнюючи вивчене.
Перевіряють себе за сл. 9
Доводять, спираючись на аналітичний матеріал сл.
11, що сюжет казки мандрівний.
Записують д/з. Воно на картці уроку.
|
матеріал з мережі
Немає коментарів:
Дописати коментар